Hannus&Peti családi blog

a mindennapokról, ünnepekről, örömökről, megoldandó feladatokról, - szeretettel és figyelemmel, nem túl komolyan :)

Kipihent szelfi Mamival

2014.09.03. 12:43 | Santino007 | Szólj hozzá!

Hannus életének első, Meli életének sokadik, de egy ideje nem tapasztalt nyolcórányi alvása utáni első pillanatokat megörökítő, kissé szemcsés, de annál vidámabb képek következnek (micsoda szerkesztői bravúr - ez a "nagylány" című bejegyzésre reflektáló poszt): 

Hannus_mamiszelfi_140902.JPG

Hannu_mamiszelfi_140902_2.JPG

Meli erre így emlékszik: amikor felébredtem "éjszaka" a nyafogásra, valami fura volt... azt éreztem, hogy sokat aludtam, tehát biztos hogy a hajnalnak inkább a második felénél járunk. Felvettem Nusit és ránéztem az órára: 6 óra! Hékás, átaludta az éjszakát, úgyhogy ünnepi reggeli volt a családnál. Köszönöm Kislányunk, csak így tovább :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hannakata.blog.hu/api/trackback/id/tr676665095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása